Ofte stilte spørsmål

Lurer du på noe? Les hva kundene våre ofte spør om.


Ja, vi leverer mat og drikke som skal kunne dekke alle måltid i arbeidstiden.


Brukerkonto

Registrer deg gratis på s-mart.no.

Når du har registrert deg, kan du velge tjeneste og varer.

Nei, du må ikke betale noe før du har valgt en av våre tjenester eller produkter. Hverken som bedriftskunde eller som bruker i appen.

 


Våre tjenester

Her kan du finne en oversikt over våre tjenester.

Her finner du en oversikt over våre tjenester og forskjellen mellom dem.

Med våre to tjenester kan vi levere til bedrifter av alle størrelser. Man kan velge mellom Fullservice Minikantine eller Bestilling, eller begge deler. Alt etter behovet bedriften skal dekke. Les mer om våre tjenester her og se hva som kan passe best for dere.

 


Priser og betaling

For Fullservice Minikantine faktureres bedriften for månedavgiften. Varene betales av de ansatte i appen. For bestillingsløsningen vår faktureres varer som leveres månedlig. Varer som er kjøpt av ansatte i appen trekkes fra månedsfakturaen.

De ansatte betaler det samme som varen er kjøpt inn for. Dersom bedriften har valgt å gi de ansatte rabatt, trekkes dette fra prisen i appen.

Å gi rabatt til de ansatte er en løsning vi tilbyr våre kunder slik at de kan tilby varer til sine ansatte til svært gunstige priser. Vi ser at mange av våre kunder gir rabatt på varer, noe som fører til fornøyde ansatte.

 

Ja. Alle kan kjøpe produkter i fullservice minikantinen, både interne og eksterne, men koden som er synlig på skapet kan være en kode som ikke gir subsidiering på varer. Ansatte har tilgang på en egen kode som gir rabatt til de ansatte.

 

Våre varer tilbys til konkurransedyktige priser.

 


Produkter

Hos S:mart vil du alltid finne et godt utvalg av allergivennlige alternativer. Er det noe du savner eller lurer på? Ikke nøl med å kontakte oss. Se hele vårt sortiment her.

Vi har et bredt utvalg som kan dekke alle måltider i løpet av arbeidsdagen. Her finner du mer informasjon om vårt vareutvalg.

Trenger du å bestille mer kan du logge deg inn på "min side" og legge til ekstra varer i handlekurven for den ene uken.

 

Med S:mart Bestilling bestemmer du selv når du ønsker levering. For S:mart fullservice minikantine kan bedriften ta kontakt med kundeservice om man ønsker påfyll eller redusert leveranse i perioder.

 

Det er 3 mnd bindingstid på S:mart Fullservice Minikantine. S:mart Lunsjbestilling styrer du helt selv og har ingen bindingstid.

Du kan endre ordre inntil to virkedager før levering.


App

Ansatte velger produktene de vil ha i appen og betaler direkte i appen med vipps eller bankkort.


Feil & retur

Ta kontakt med kundeservice.


Fullservice Minikantine

Det koster fra 3390 kroner i måneden å ha S:mart Fullservice Minikantine på kontoret. Med abonnement på S:mart Fullservice Minikantine inngår leie av våre kjøleskap med smartlås, påfyll av varer, administrasjon, vedlikehold og rengjøring. Varene betales av den enkelte ansatte som bruker appen til å kjøpe.

Med abonnement på vår S:mart Fullservice Minikantine inngår leie av S:marts kjøleskap med smartlås, påfyll av varer, administrasjon, vedlikehold og rengjøring.

Ja, du kan velge hvor mye dere ønsker å gi de ansatte i rabatt. Du kan også velge ut om du bare ønsker å gi rabatt på enkelte varekategorier.

Kjøleskapet er 60 cm bredt og ca. 190 cm høyt. S:mart sørger for å plassere kjøleskapet på et hensiktsmessig sted så hele bedriften har tilgang og skapet ikke står i veien.

Krever kun en stikkontakt og 4G-dekning slik at låsen (med SIM-kort) har dekning.

Dere kan absolutt benytte deres eget kjøleskap. Da anbefaler vi å velge vår S:mart Bestilling tjeneste. Du finner mer informasjon om tjenesten her.

Kjøleskapet fylles på opptil tre ganger i uken.

Kjøleskapet er låst. Appen er koblet til låsesystemet på kjøleskapet. For å få låst opp kjøleskapet må man velge hvilke varer man vil ha og betale i appen. Med denne løsningen minimerer vi også svinn og får god oversikt over hva de ansatte liker å spise i løpet av dagen så vi kan tilpasse leveransen etter hva som blir spist og drukket.

Når en ansatt har valgt varer og betaling er gjennomført i appen, åpnes skapet i 30 sekunder slik at den ansatte kan ta ut de kjøpte varene.


Lunsjbestilling

Du betaler for de varene du bestiller. Varene faktureres etterskuddsvis per måned. Det som kjøpes av ansatte via appen trekkes fra på fakturaen.

Ja, du kan velge hvor mye dere ønsker å subsidiere med. Du kan også velge om du bare ønsker å subsidiere enkelte matkategorier.

Det står oppført anbefalt oppbevaring på hver enkelt vare. Ferskvarer med kortere holdbarhet og meieriprodukter bør oppbevares i kjøleskap.

Det følger ikke med et kjøleskap med bestillingsløsningen vår. Men du kan leie et kjøleskap av oss. Dette finner du som et tilvalg i nettbutikken. Eventuelt kan du prøve ut vår minikantineløsning. Du finner mer om denne tjenesten her.

Du bestemmer selv når varene leveres. Du velger tidspunkt og dato ved bestilling. Du kan gjøre et engangskjøp eller sette opp en fast bestilling.

Dere må ikke bruke appen om dere velger denne tjenesten. Skal de ansatte kjøpe ut varene må dette gjøres i appen, for at varene skal bli trukket fra fakturaen.

Når du bestiller vår bestillingsløsning bestemmer du selv hvilke varer du vil ha og når du vil ha dem. Vi har ferske varer og mat med noe lenger holdbarhet. Her finner du mer informasjon om vårt vareutvalg eller du kan logge deg inn i vår nettbutikk og se hele varesortimentet.

Fant du ikke svar på det du lette etter?