Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe? Les hva kundene våre ofte spør om.
På App Store , søk "Smart minikantine"
På Google Play, søk "Smart minikantine"
Vi trenger telefonnummeret ditt slik at vi kan sende deg en sms-kode for å verifisere at du er en kunde.
Vi blir umiddelbart oppdatert hvis det er problemer i S:mart appen, og sender dermed ut en brukermelding når problemet er blitt fikset. Du kan betale for kjøpet ditt når appen er i orden.
Trykk på “Kvittering” for en oversikt over kjøpene dine.
Du kan velge å få de sendt til din epost ved å klikke på dem.
Trykk på “Kvittering” for en oversikt over kjøpene dine.
Vi tilpasser våre tjenester etter kundenes behov. Du kan velge mellom vårt kjøleskap, måltidskasser eller delbetalte løsninger.
Les mer om produktene våre.
Hos oss kan du få avtalen tilpasset deres behov.
Ønsker du å vite mer om våre måltidskasser eller prøve en måltidskasse? Da kan vi gi deg en god pris, helt uten forpliktelser.
Vi leverer til bedrifter i Stor-Oslo, men vi utvider fortløpende. Ta kontakt med oss direkte hvis du ønsker å diskutere mulighetene for dine bedrift.
Ta kontakt med vår kundeservice via chatten vår eller send en mail til hei@s-mart.no
S:mart er en perfekt løsning til arbeidsplasser med ulike arbeidstider eller med mye hjemmekontor. Du trenger ikke å tenke på hvor mange som er på kontoret og hva kantines åpningstider er.
Les mer om våre tjenester og hvordan du kan nyte godt av S:mart.